Llocs - Serra de Tramuntana

Andraitx - Plá de S'Evangelica i cami d'Andraitx a Estallenchs [Andratx - Plà de s'Evangèlica i camí d'Andratx a Estellencs]

Camí rural a la dreta limitat a un costat per un mur de pedra seca. A la part esquerra, un home passejant per un camp i al fons, relleu muntanyós. En primer pla a la part superior dreta, les branques d'un arbre. Camí rural a la dreta limitat a un costat per un mur de pedra seca. A la part esquerra, un home passejant per un camp i al fons, relleu muntanyós. En primer pla a la part superior dreta, les branques d'un arbre.

Relleu rocós amb vegetació baixa, ascendent cap a la dreta de la imatge. A la cantonada inferior dreta, un camí de terra. Relleu rocós amb vegetació baixa, ascendent cap a la dreta de la imatge. A la cantonada inferior dreta, un camí de terra.

Arribada d'un relleu muntanyós amb marjades a la mar. Hi ha fortes onades. Arribada d'un relleu muntanyós amb marjades a la mar. Hi ha fortes onades.

Vista allunyada d'una possessió, envoltada per vegetació i un relleu muntanyós. Vista allunyada d'una possessió, envoltada per vegetació i un relleu muntanyós.

Vista d'una zona rural entre muntanyes amb edificacions disperses. Vista d'una zona rural entre muntanyes amb edificacions disperses.

Vista de la Serra de Tramuntana des de la mar. Des del cim, el terreny descendeix suaument i al punt mitjà del pendent, s'han construit diverses marjades entre les quals s'ubica una població. Vista de la Serra de Tramuntana des de la mar. Des del cim, el terreny descendeix suaument i al punt mitjà del pendent, s'han construit diverses marjades entre les quals s'ubica una població.

Vista elevada d’una cala envoltada per una costa escarpada. Vista elevada d’una cala envoltada per una costa escarpada.

Entrada de mar creant una petita cala. Al terreny de l'esquerra, entre els arbres, una torre. Entrada de mar creant una petita cala. Al terreny de l'esquerra, entre els arbres, una torre.

Interior de l’església de la Cartoixa de Valldemossa en direcció a l’altar. Dues dones a l'esquerra, estan assegudes als tres graons sobre els quals s'aixeca l'altar i miren cap al retaule. Interior de l’església de la Cartoixa de Valldemossa en direcció a l’altar. Dues dones a l'esquerra, estan assegudes als tres graons sobre els quals s'aixeca l'altar i miren cap al retaule.

Successió de muntanyes de la Serra de Tramuntana, cap al fons de la imatge, arribant a la mar que es troba a la dreta. Successió de muntanyes de la Serra de Tramuntana, cap al fons de la imatge, arribant a la mar que es troba a la dreta.

Relleu muntanyós arribant a la mar des de la dreta de la imatge. Relleu muntanyós arribant a la mar des de la dreta de la imatge.

Costa nord de la Serra de Tramuntana arribant a la mar. A la dreta, una part de les muntanyes està coberta de marjades. Costa nord de la Serra de Tramuntana arribant a la mar. A la dreta, una part de les muntanyes està coberta de marjades.

Camí de muntanya limitat per marges pel qual s'allunyen dos homes. A la dreta es veu un pujador d’un d’aquests marges. Al fons es veu una edificació al pendent del terreny. Camí de muntanya limitat per marges pel qual s'allunyen dos homes. A la dreta es veu un pujador d’un d’aquests marges. Al fons es veu una edificació al pendent del terreny.

Camí limitat per un muret de pedra i arbres, dins una zona rural. Al centre, allunyats, dos homes d’esquenes. Al fons, una muntanya. Camí limitat per un muret de pedra i arbres, dins una zona rural. Al centre, allunyats, dos homes d’esquenes. Al fons, una muntanya.

Camí limitat per marjades pel qual dos homes caminen d’esquenes a la càmera. Al fons, diverses elevacions muntanyoses. Camí limitat per marjades pel qual dos homes caminen d’esquenes a la càmera. Al fons, diverses elevacions muntanyoses.

Camí i possessió a l’esquerra. A davant la façana, un grup de tres persones: dos homes i una dona d’esquenes a la càmera, caminant. Al fons, una muntanya i una altra casa de possessió. Camí i possessió a l’esquerra. A davant la façana, un grup de tres persones: dos homes i una dona d’esquenes a la càmera, caminant. Al fons, una muntanya i una altra casa de possessió.

Camí empedrat amb esglaons molt espaiats, entre marjades. A la vora esquerra, un torrent. Al fons, les muntanyes. Camí empedrat amb esglaons molt espaiats, entre marjades. A la vora esquerra, un torrent. Al fons, les muntanyes.

Elevació amb marjades. A mitja alçada, una construcció rural de façana de tapial tapada en part per una palmera. Elevació amb marjades. A mitja alçada, una construcció rural de façana de tapial tapada en part per una palmera.

Vall entre muntanyes que tanquen la imatge per la part superior. El pendent està cobert de vegetació des de mitja altura cap a la part inferior i amb edificacions disperses. Vall entre muntanyes que tanquen la imatge per la part superior. El pendent està cobert de vegetació des de mitja altura cap a la part inferior i amb edificacions disperses.

Camí limitat a l’esquerra per un mur i a la dreta per vegetació, amb un pi del qual només es veu el tronc. Al centre dos homes, un d’esquenes i un de perfil. Al fons, muntanyes. Camí limitat a l’esquerra per un mur i a la dreta per vegetació, amb un pi del qual només es veu el tronc. Al centre dos homes, un d’esquenes i un de perfil. Al fons, muntanyes.

Revolt d’un camí amb un home, probablement Darder (?) amb vestit i capell apropant-se a la càmera. Al fons, paisatge de muntanya amb algunes construccions. Revolt d’un camí amb un home, probablement Darder (?) amb vestit i capell apropant-se a la càmera. Al fons, paisatge de muntanya amb algunes construccions.

Vista de les escales i les columnes del templet de Son Marroig amb dues dones mig amagades darrera les columnes.La dona de la dreta sembla Enriqueta Morera, retratada al mateix indret a la fotografia BDP 0184. Vista de les escales i les columnes del templet de Son Marroig amb dues dones mig amagades darrera les columnes.La dona de la dreta sembla Enriqueta Morera, retratada al mateix indret a la fotografia BDP 0184.

Pantà entre muntanyes. En primer plà, una petita extensió de terra a la vora de l'aigua. Pantà entre muntanyes. En primer plà, una petita extensió de terra a la vora de l'aigua.

Vista des de la part superior d'unes muntanyes rocoses. A la dreta, sobresurt un cim, el conegut com el Morro de sa Vaca, al costat de la mar. Vista des de la part superior d'unes muntanyes rocoses. A la dreta, sobresurt un cim, el conegut com el Morro de sa Vaca, al costat de la mar.

Vista elevada d'una costa rocosa que continua cap al fons. La mar queda a la dreta. Al centre, un petit entrant circular de la mar. Vista elevada d'una costa rocosa que continua cap al fons. La mar queda a la dreta. Al centre, un petit entrant circular de la mar.

Camp amb arbres. Al fons, muntanyes. Camp amb arbres. Al fons, muntanyes.

Vista des de l'interior d'un torrent entre dues parets rocoses verticals. Al fons, el cim d'una muntanya. Vista des de l'interior d'un torrent entre dues parets rocoses verticals. Al fons, el cim d'una muntanya.

Camp d'oliveres limitat per un mur de pedra seca. Al fons, muntanyes amb vegetació baixa. Camp d'oliveres limitat per un mur de pedra seca. Al fons, muntanyes amb vegetació baixa.

Relleu muntanyós arribant a la mar des de la dreta de la imatge. A la cantonada superior esquerra, les branques d'un pi. Relleu muntanyós arribant a la mar des de la dreta de la imatge. A la cantonada superior esquerra, les branques d'un pi.

Relleu muntanyós arribant a la mar des de l'esquerra de la imatge. Relleu muntanyós arribant a la mar des de l'esquerra de la imatge.

Vista des de l'interior d’un túnel rocós cap a la seva boca. A l'exterior, al centre, un personatge dret. Darrera la carretera, vegetació de pinar. Vista des de l'interior d’un túnel rocós cap a la seva boca. A l'exterior, al centre, un personatge dret. Darrera la carretera, vegetació de pinar.

Costa muntanyosa arribant a la mar des del costat dret de la imatge. Costa muntanyosa arribant a la mar des del costat dret de la imatge.

Petita agrupació de cases de dues i tres alçades amb coberta inclinada al llarg d'un camí o carretera sustentada per un marge i que ascendeix cap a la dreta de la imatge. El poble es situa a mitja alçada d'una muntanya. Petita agrupació de cases de dues i tres alçades amb coberta inclinada al llarg d'un camí o carretera sustentada per un marge i que ascendeix cap a la dreta de la imatge. El poble es situa a mitja alçada d'una muntanya.

Vist d'una població de petites dimensions al pendent d'una muntanya. Al fons, es veuen els cims. Vist d'una població de petites dimensions al pendent d'una muntanya. Al fons, es veuen els cims.

Imatge elevada d'un entrant de terra dins la mar d'alçada considerable i amb arbres al seu cim. A l'extrem més proper a la mar, el penya-segat mostra un forat. A una alçada mitjana, resseguint la línia de la costa, un camí. Imatge elevada d'un entrant de terra dins la mar d'alçada considerable i amb arbres al seu cim. A l'extrem més proper a la mar, el penya-segat mostra un forat. A una alçada mitjana, resseguint la línia de la costa, un camí.

En primer terme, fragment de terreny elevat, pel qual passeja un home amb un bastó a la mà dreta. Al fons, a nivell de la mar un paisatge ondulat i un entrant de terra a la mar. En primer terme, fragment de terreny elevat, pel qual passeja un home amb un bastó a la mà dreta. Al fons, a nivell de la mar un paisatge ondulat i un entrant de terra a la mar.

A la cantonada inferior esquerra, quatre dones. Probablement es troben a una barca, com es veu a la fotografia BDP 0532. A darrera d'elles, la mar, i les parets rocoses verticals que limiten el torrent, gairebé sense vegetació. A la cantonada inferior esquerra, quatre dones. Probablement es troben a una barca, com es veu a la fotografia BDP 0532. A darrera d'elles, la mar, i les parets rocoses verticals que limiten el torrent, gairebé sense vegetació.

Quatre done assegudes a una barca i, davant d'elles, un home remant. A darrera la mar, i les parets rocoses verticals que limiten el torrent, gairebé sense vegetació. Quatre done assegudes a una barca i, davant d'elles, un home remant. A darrera la mar, i les parets rocoses verticals que limiten el torrent, gairebé sense vegetació.

Paret vertical de roca i llit del torrent de Pareis amb un petit cabdal d’aigua. Paret vertical de roca i llit del torrent de Pareis amb un petit cabdal d’aigua.

Tres homes drets a les roques del llit del torrent de Pareis. El del centre està més alt que els altres dos i porta capell blanc i un bastó a la mà dreta. Tres homes drets a les roques del llit del torrent de Pareis. El del centre està més alt que els altres dos i porta capell blanc i un bastó a la mà dreta.

Parets verticals de roca. Parets verticals de roca.

Vista llunyana de dues parets verticals de roca, des d’un terreny escarpat de roques sense vegetació. Vista llunyana de dues parets verticals de roca, des d’un terreny escarpat de roques sense vegetació.

Grup de cinc homes a la part superior d'una roca al Torrent de Pareis. El de la dreta subjecta una corda per la qual pugen dos homes situats d'esquenes a la part baixa. Grup de cinc homes a la part superior d'una roca al Torrent de Pareis. El de la dreta subjecta una corda per la qual pugen dos homes situats d'esquenes a la part baixa.

Llit arenós del torrent de Pareis. A l'esquerra hi ha una mica d'aigua. Llit arenós del torrent de Pareis. A l'esquerra hi ha una mica d'aigua.

Cinc homes pujant per les roques del lit del Torrent de Pareis. Cinc homes pujant per les roques del lit del Torrent de Pareis.

Vista des de l'interior d'una cova de dos homes a l'entrada de la mateixa, un d'ells portant una motxilla, a l’entrada d’una cova. Vista des de l'interior d'una cova de dos homes a l'entrada de la mateixa, un d'ells portant una motxilla, a l’entrada d’una cova.

Un home caminant, amb un bastó i un capell blanc, pel llit del Torrent de Pareis. Un home caminant, amb un bastó i un capell blanc, pel llit del Torrent de Pareis.

Llit del Torrent de Pareis amb una mica d'aigua. Als costats, els murs verticals. Llit del Torrent de Pareis amb una mica d'aigua. Als costats, els murs verticals.

Dos homes retratats darrera un element de la coberta d’un vaixell. El de l'esquerra porta capell de palla, ulleres i bigotis. Al fons, litoral escarpat amb marjades i un nucli de població. Dos homes retratats darrera un element de la coberta d’un vaixell. El de l'esquerra porta capell de palla, ulleres i bigotis. Al fons, litoral escarpat amb marjades i un nucli de població.