Matèries - paisatge

11a Canyà [11a Es Canyar]

Vista d'unes muntanyes. La més propera, de menor alçada, està coberta per la vegetació. Vista d'unes muntanyes. La més propera, de menor alçada, està coberta per la vegetació.

Vista elevada d'un paisatge ondulat tancat per muntanyes i cobert per arbres. Vista elevada d'un paisatge ondulat tancat per muntanyes i cobert per arbres.

En primer plà i al fons, muntanyes. Al centre a la dreta, una vall. El terreny està parcialment cobert per vegetació. En primer plà i al fons, muntanyes. Al centre a la dreta, una vall. El terreny està parcialment cobert per vegetació.

Paisatge amb muntanyes cobertes amb vegetació. Paisatge amb muntanyes cobertes amb vegetació.

Terreny cobert per arbres que puja cap a l'esquerra de la imatge. Al fons, muntanyes. Terreny cobert per arbres que puja cap a l'esquerra de la imatge. Al fons, muntanyes.

Terreny cobert per vegetació, amb un petit turó cap a la dreta de la imatge. Terreny cobert per vegetació, amb un petit turó cap a la dreta de la imatge.

Vista llunyana d'una muntanya, amb un cim rocós i la resta del vessant cobert per arbres. Vista llunyana d'una muntanya, amb un cim rocós i la resta del vessant cobert per arbres.

Terreny en pendent ascendent cap al fons de la imatge. A l'esquerra, una construcció de tres plantes. Terreny en pendent ascendent cap al fons de la imatge. A l'esquerra, una construcció de tres plantes.

Bifurcació d'un camí entre marges de pedra seca. Al darrera, d'aquests, es veuen branques d'arbres. A la divisió dels camins, un post d'electricitat. Bifurcació d'un camí entre marges de pedra seca. Al darrera, d'aquests, es veuen branques d'arbres. A la divisió dels camins, un post d'electricitat.

Vista elevada d'una plana amb conreus i, a continuació, una badia. Al fons, un perfil muntanyós. Vista elevada d'una plana amb conreus i, a continuació, una badia. Al fons, un perfil muntanyós.

Camp d'arbres. En el centre, un que ocupa gairebé tota la imatge, i un home un poc desplaçat cap a l'esquerra. Camp d'arbres. En el centre, un que ocupa gairebé tota la imatge, i un home un poc desplaçat cap a l'esquerra.

Vista presa des d'un tren en marxa. A la dreta les finestres d'un dels vagons. A l'esquerra, una muntanya pràcticament sense vegetació. Vista presa des d'un tren en marxa. A la dreta les finestres d'un dels vagons. A l'esquerra, una muntanya pràcticament sense vegetació.

En primer plà, un camp de conreu que acaba amb una massa d'arbres. Al fons s'aixeca una muntanya amb un castell al cim. En primer plà, un camp de conreu que acaba amb una massa d'arbres. Al fons s'aixeca una muntanya amb un castell al cim.

En primer plà a l'esquerra, uns homes amb un carro. Per la dreta, entra un altre del qual només veiem el cavall. A partir d'aquí un passeig amb pilastres i palmeres i a darrera, edificis. Al fons, una gran muntanya amb una edificació a sobre i div... En primer plà a l'esquerra, uns homes amb un carro. Per la dreta, entra un altre del qual només veiem el cavall. A partir d'aquí un passeig amb pilastres i palmeres i a darrera, edificis. Al fons, una gran muntanya amb una edificació a sobre i diversos ...

A l'esquerra, relleu muntanyós amb vegetació baixa de l’illa de Mallorca. A darrera, al fons, es veu la mar i l’illa Dragonera. A l'esquerra, relleu muntanyós amb vegetació baixa de l’illa de Mallorca. A darrera, al fons, es veu la mar i l’illa Dragonera.

Vista de la costa, amb la mar cap a la dreta i un relleu escarpat rocós a l'esquerra. Vista de la costa, amb la mar cap a la dreta i un relleu escarpat rocós a l'esquerra.

En primer plà, arbres. Al fons, diverses formacions muntanyoses arriben a la mar, que queda a la dreta de la imatge. En primer plà, arbres. Al fons, diverses formacions muntanyoses arriben a la mar, que queda a la dreta de la imatge.

Vista de l'illot de la Dragonera des de la costa de Mallorca, A la dreta de la imatge, un gran pi. Vista de l'illot de la Dragonera des de la costa de Mallorca, A la dreta de la imatge, un gran pi.

Camí rural a la dreta limitat a un costat per un mur de pedra seca. A la part esquerra, un home passejant per un camp i al fons, relleu muntanyós. En primer pla a la part superior dreta, les branques d'un arbre. Camí rural a la dreta limitat a un costat per un mur de pedra seca. A la part esquerra, un home passejant per un camp i al fons, relleu muntanyós. En primer pla a la part superior dreta, les branques d'un arbre.

Relleu escarpat i amb poca vegetació que arriba a la mar des de la dreta de la imatge. Relleu escarpat i amb poca vegetació que arriba a la mar des de la dreta de la imatge.

Relleu muntanyós amb vegetació baixa. A la cantonada inferior esquerra, la mar. Relleu muntanyós amb vegetació baixa. A la cantonada inferior esquerra, la mar.

Relleu rocós amb vegetació baixa, ascendent cap a la dreta de la imatge. A la cantonada inferior dreta, un camí de terra. Relleu rocós amb vegetació baixa, ascendent cap a la dreta de la imatge. A la cantonada inferior dreta, un camí de terra.

Vista allunyada del nucli d’Andratx. En primer terme, zona rural i al fons, les muntanyes. Vista allunyada del nucli d’Andratx. En primer terme, zona rural i al fons, les muntanyes.

Terreny amb suaus ondulacions. Al centre, a la base d'un turó, una petita construcció. Terreny amb suaus ondulacions. Al centre, a la base d'un turó, una petita construcció.

Camí que porta fins a la basílica de Covadonga, de la qual veiem la façana principal, amb dues torres i accés marcat per tres arcs de mig punt, i una lateral. A l'esquerra del camí, les façanes d'altres edificacions i a la dreta, una zona amb ges... Camí que porta fins a la basílica de Covadonga, de la qual veiem la façana principal, amb dues torres i accés marcat per tres arcs de mig punt, i una lateral. A l'esquerra del camí, les façanes d'altres edificacions i a la dreta, una zona amb gespa, ar...

En primer plà, el llit d'un petit riu. A l'esquerra, arbres, i a la dreta, el seu vessant puja de nivell. A dalt s'ubica una estació i les vies del ferrocarril. Al fons, les muntanyes i les torres d'una església. En primer plà, el llit d'un petit riu. A l'esquerra, arbres, i a la dreta, el seu vessant puja de nivell. A dalt s'ubica una estació i les vies del ferrocarril. Al fons, les muntanyes i les torres d'una església.

Pont amb un sol arc lleugerament apuntat que s'aixeca a considerable altura per sobre d'un corrent d'aigua. A darrera, a l'esquerra, es veu una construcció. Al fons, una línia de muntanyes. Pont amb un sol arc lleugerament apuntat que s'aixeca a considerable altura per sobre d'un corrent d'aigua. A darrera, a l'esquerra, es veu una construcció. Al fons, una línia de muntanyes.

Vista del cim de diverses muntanyes. Vista del cim de diverses muntanyes.

Una dona a un mirador de muntanya, al costat d'una barana metàl·lica. Al fons, un paisatge de muntanya. Una dona a un mirador de muntanya, al costat d'una barana metàl·lica. Al fons, un paisatge de muntanya.

Vista de tres fileres de muntanyes, cada una d'elles més endarrerida que l'anterior respecte la càmera. A la més propera, una carretera. Vista de tres fileres de muntanyes, cada una d'elles més endarrerida que l'anterior respecte la càmera. A la més propera, una carretera.

Vista elevada d'una vall envoltada per muntanyes. Està travessada per diversos camins, alguns dels quals comuniquen unes edificacions amb coberta inclinada situades a l'esquerra de la imatge. Vista elevada d'una vall envoltada per muntanyes. Està travessada per diversos camins, alguns dels quals comuniquen unes edificacions amb coberta inclinada situades a l'esquerra de la imatge.

Vista elevada d'una vall estreta, tancada als laterals i al fons per muntanyes cobertes per la vegetació. Al fons de la vall, camins, vies i edificacions. Vista elevada d'una vall estreta, tancada als laterals i al fons per muntanyes cobertes per la vegetació. Al fons de la vall, camins, vies i edificacions.

Vall per on passa un riu, amb arbres a la dreta. Al fons, muntanyes. Vall per on passa un riu, amb arbres a la dreta. Al fons, muntanyes.

Vista lateral de la basílica, que està elevada sobre una gran terrassa. A un nivell inferior i més propers a la càmera, dos camins que comuniquen un edifici situat al marge esquerra de la imatge on es pot llegir a la façana "Gran Hotel pelayo". Vista lateral de la basílica, que està elevada sobre una gran terrassa. A un nivell inferior i més propers a la càmera, dos camins que comuniquen un edifici situat al marge esquerra de la imatge on es pot llegir a la façana "Gran Hotel pelayo".

Vista elevada de la mar. A l'esquerra, un dic s'endinsa a l'aigua. A l'horitzó es veu la línia de la costa. Vista elevada de la mar. A l'esquerra, un dic s'endinsa a l'aigua. A l'horitzó es veu la línia de la costa.

Vista elevada d'una petita població a la línia de costa. Terra endins, cap a la dreta, es veu un altre nucli poblacional. Al fons, una línia de muntanyes. Vista elevada d'una petita població a la línia de costa. Terra endins, cap a la dreta, es veu un altre nucli poblacional. Al fons, una línia de muntanyes.

Arribada d'un relleu muntanyós amb marjades a la mar. Hi ha fortes onades. Arribada d'un relleu muntanyós amb marjades a la mar. Hi ha fortes onades.

Vista allunyada d'una possessió, envoltada per vegetació i un relleu muntanyós. Vista allunyada d'una possessió, envoltada per vegetació i un relleu muntanyós.

Vista d'una zona rural entre muntanyes amb edificacions disperses. Vista d'una zona rural entre muntanyes amb edificacions disperses.

Vista de la Serra de Tramuntana des de la mar. Des del cim, el terreny descendeix suaument i al punt mitjà del pendent, s'han construit diverses marjades entre les quals s'ubica una població. Vista de la Serra de Tramuntana des de la mar. Des del cim, el terreny descendeix suaument i al punt mitjà del pendent, s'han construit diverses marjades entre les quals s'ubica una població.

Terreny que puja cap al fons de la imatge, amb una important zona amb arbres a meitat del pendent. Al fons, muntanyes. A la de l'esquerra, algunes construccions, entre les que destaquen, al cim, un castell i una ermita. Terreny que puja cap al fons de la imatge, amb una important zona amb arbres a meitat del pendent. Al fons, muntanyes. A la de l'esquerra, algunes construccions, entre les que destaquen, al cim, un castell i una ermita.

Imatge del mar des d'una platja amb còdols. A l'aigua, alguns banyistes. Imatge del mar des d'una platja amb còdols. A l'aigua, alguns banyistes.

Vista presa des d'un tren en marxa. A la dreta les finestres vistes des de la part exterior. A l'esquerra, la via del tren i una platja. Al fons, un túnel. Vista presa des d'un tren en marxa. A la dreta les finestres vistes des de la part exterior. A l'esquerra, la via del tren i una platja. Al fons, un túnel.

Vista elevada de l'arrencada de la base d'una muntanya a partir d'un camí que atravessa la imatge de dreta a esquerra. Hi ha vegetació baixa i, a mida que es guanya alçada, comencen a aparèixer arbres. Vista elevada de l'arrencada de la base d'una muntanya a partir d'un camí que atravessa la imatge de dreta a esquerra. Hi ha vegetació baixa i, a mida que es guanya alçada, comencen a aparèixer arbres.

Imatge presa des d'un camí entre marjades dins un paisatge de muntanya. Al camí, un poc inclinada, una bicicleta.La bicicleta podria pertànyer a Bartomeu Darder i Pericàs, ja que com testimonien els seus quaderns de camp, realitzava moltes sortide... Imatge presa des d'un camí entre marjades dins un paisatge de muntanya. Al camí, un poc inclinada, una bicicleta.La bicicleta podria pertànyer a Bartomeu Darder i Pericàs, ja que com testimonien els seus quaderns de camp, realitzava moltes sortides 'est...

Bicicleta recolzada a un pi dins una zona boscosa, amb vegetació de pins. Al fons, la mar i un relleu muntanyós.La bicicleta podria pertànyer a Bartomeu Darder i Pericàs, ja que com testimonien els seus quaderns de camp, realitzava moltes sortides... Bicicleta recolzada a un pi dins una zona boscosa, amb vegetació de pins. Al fons, la mar i un relleu muntanyós.La bicicleta podria pertànyer a Bartomeu Darder i Pericàs, ja que com testimonien els seus quaderns de camp, realitzava moltes sortides 'estu...

Paisatge rocós i abrupte. Al fons, a la dreta, una plana. Paisatge rocós i abrupte. Al fons, a la dreta, una plana.

Vall envoltada per muntanyes amb marjades on creixen arbres. El terra està cobert de neu. Al primer plà, branques de diversos arbres. Vall envoltada per muntanyes amb marjades on creixen arbres. El terra està cobert de neu. Al primer plà, branques de diversos arbres.

Vista d'un dels camins dels jardins d'Alfàbia, amb paviment de terra que finalitza al centre de la imatge amb una escala enmarcada per un mur rematat amb hídries. Als voltants, vegetació diversa. Vista d'un dels camins dels jardins d'Alfàbia, amb paviment de terra que finalitza al centre de la imatge amb una escala enmarcada per un mur rematat amb hídries. Als voltants, vegetació diversa.

Perspectiva central del passadís cobert per una pèrgola metàl•lica sostinguda per columnes de pedra i coberta de vegetació dels jardins d'Alfàbia. Als laterals de la pèrgola, els brolladors estan en funcionament. Perspectiva central del passadís cobert per una pèrgola metàl•lica sostinguda per columnes de pedra i coberta de vegetació dels jardins d'Alfàbia. Als laterals de la pèrgola, els brolladors estan en funcionament.