Matèries - mur

? de la Vileta des del camí de Son Serra [? de la Vileta des del camí de Son Serra]

Bifurcació d'un camí entre marges de pedra seca. Al darrera, d'aquests, es veuen branques d'arbres. A la divisió dels camins, un post d'electricitat. Bifurcació d'un camí entre marges de pedra seca. Al darrera, d'aquests, es veuen branques d'arbres. A la divisió dels camins, un post d'electricitat.

Camp de conreu amb arbre que ocupa gran part de la imatge. Limitat al fons per un mur de pedra seca i a darrera, una tanca pintada de blanc. Camp de conreu amb arbre que ocupa gran part de la imatge. Limitat al fons per un mur de pedra seca i a darrera, una tanca pintada de blanc.

Vista d'un carrer d'un població rural, en pendent ascendent cap al fons. Al centre, tres murs perpendiculars creen un espai ple d'aigua que corr canalitzada cap a la dreta. A la part esquerra del carrer, un mur cec; a la dreta, el mur és esglaona... Vista d'un carrer d'un població rural, en pendent ascendent cap al fons. Al centre, tres murs perpendiculars creen un espai ple d'aigua que corr canalitzada cap a la dreta. A la part esquerra del carrer, un mur cec; a la dreta, el mur és esglaonat i pr...

Grup de tres homes. A la dreta, un assegut a una cadira de fusta; al centre, Bartomeu Darder i Pericàs, assegut a un muret baix i a l'esquerra, un tercer dret. Al fons, una torre de planta circular de defensa costanera i a l’esquerra la mar. Grup de tres homes. A la dreta, un assegut a una cadira de fusta; al centre, Bartomeu Darder i Pericàs, assegut a un muret baix i a l'esquerra, un tercer dret. Al fons, una torre de planta circular de defensa costanera i a l’esquerra la mar.

Plana amb alguns camps limitats per murs de pedra seca. Hi ha alguns arbres dispersos. Al fons, muntanyes. Plana amb alguns camps limitats per murs de pedra seca. Hi ha alguns arbres dispersos. Al fons, muntanyes.

En primer plà, un mur de pedra seca ben treballat que limita un camp amb arbres conreats. A l'esquerra, es veu un fragment d'una edificació. Al fons, una muntanya, amb una construcció al seu cim. En primer plà, un mur de pedra seca ben treballat que limita un camp amb arbres conreats. A l'esquerra, es veu un fragment d'una edificació. Al fons, una muntanya, amb una construcció al seu cim.

En primer plà, camps separats per murs de pedra seca. Al fons i a la dreta, muntanyes. En primer plà, camps separats per murs de pedra seca. Al fons i a la dreta, muntanyes.

En primer plà, la carretera de Lluc limitada per un muret baix de pedra. Al fons vista de la Serra de Tramuntana. En primer plà, la carretera de Lluc limitada per un muret baix de pedra. Al fons vista de la Serra de Tramuntana.

A l'esquerra, descens pronunciat d'una muntanya que a la base es suavitza considerablement amb una zona amb arbrat i alguns murs de pedra seca. Al fons, la línia de costa. A l'esquerra, descens pronunciat d'una muntanya que a la base es suavitza considerablement amb una zona amb arbrat i alguns murs de pedra seca. Al fons, la línia de costa.

Dona a la vora d'un camí de terra. A darrera seu, un mur de pedra en verd que ressegueix cap a la dreta el camí, però amb una considerable disminució d'alçada. Als costats del camí, arbres. Al fons, una població i una muntanya. Dona a la vora d'un camí de terra. A darrera seu, un mur de pedra en verd que ressegueix cap a la dreta el camí, però amb una considerable disminució d'alçada. Als costats del camí, arbres. Al fons, una població i una muntanya.

Dona asseguda, de tres quarts, amb l'esquena recolzada a un mur de pedra en verd. Porta un vestit clar i riu. A l'esquerra, es veu una ombra d'una altra persona. Dona asseguda, de tres quarts, amb l'esquena recolzada a un mur de pedra en verd. Porta un vestit clar i riu. A l'esquerra, es veu una ombra d'una altra persona.

Vista d'un camí de terra, limitat per un mur de pedra seca on seuen dues dones i un home, al costat del qual hi ha un ca. Un poc més al fons, un carro. Al seu darrera, un arbre. La vista es tanca per un mur de pedra seca a darrera del qual continu... Vista d'un camí de terra, limitat per un mur de pedra seca on seuen dues dones i un home, al costat del qual hi ha un ca. Un poc més al fons, un carro. Al seu darrera, un arbre. La vista es tanca per un mur de pedra seca a darrera del qual continua el p...

Dos homes, un amb els braços oberts, a un espai exterior limitat amb fons amb un mur de pedra seca. Hi ha arbres i alguns matolls pel terra, que està cobert de pedres. Dos homes, un amb els braços oberts, a un espai exterior limitat amb fons amb un mur de pedra seca. Hi ha arbres i alguns matolls pel terra, que està cobert de pedres.

Dos homes, un més avançat, a un camp limitat per un mur de pedra seca. Al seu darrera un altre camp i al fons, les muntanyes. Dos homes, un més avançat, a un camp limitat per un mur de pedra seca. Al seu darrera un altre camp i al fons, les muntanyes.

Dos infants petits drets, el de l'esquerra amb la mirada baixa. Al seu darrera, un mur, el tronc d'un arbre i unes escales. Dos infants petits drets, el de l'esquerra amb la mirada baixa. Al seu darrera, un mur, el tronc d'un arbre i unes escales.

Dues dones recolzades a un mur baix a darrera del qual es veu vegetació i el cim d'una muntanya. Les dues van vestides de forma elegant, una d'elles amb un parasol a la mà. Dues dones recolzades a un mur baix a darrera del qual es veu vegetació i el cim d'una muntanya. Les dues van vestides de forma elegant, una d'elles amb un parasol a la mà.

Dues dones caminen, de cara a la càmera, per un camí de terra entre dos murs de pedra seca rematats per un tancament de filferro subjectat per pals de fusta. Als laterals, arbres. Dues dones caminen, de cara a la càmera, per un camí de terra entre dos murs de pedra seca rematats per un tancament de filferro subjectat per pals de fusta. Als laterals, arbres.

Retrat d'un home a una tanca de fusta a la que arriba un camí de terra limitat per un marge. Darrera de la tanca, vegetació tipus oliveres. Al fons, es veu un paisatge costaner, amb un penyasegat. L'home es recolza a la tanca amb la mà dreta, amb ... Retrat d'un home a una tanca de fusta a la que arriba un camí de terra limitat per un marge. Darrera de la tanca, vegetació tipus oliveres. Al fons, es veu un paisatge costaner, amb un penyasegat. L'home es recolza a la tanca amb la mà dreta, amb la qua...

Tres dones joves, dretes amb vestits blancs, a una zona amb vegetació baixa i algun arbre. A la dreta, es veu la part superior d'un mur o marjada i al fons, la mar. La fotografia està presa des d'un nivell superior a on es troben les tres retratades. Tres dones joves, dretes amb vestits blancs, a una zona amb vegetació baixa i algun arbre. A la dreta, es veu la part superior d'un mur o marjada i al fons, la mar. La fotografia està presa des d'un nivell superior a on es troben les tres retratades.

Un nin i dues nines a una zona de camp on es veu un mur de pedra al fons a la dreta. La vista a l'esquerra queda tallada per la vegetació. El grup està al centre, el nin sobre un mur. Una de les nines, mira frontalment a la càmera i l'altra, està ... Un nin i dues nines a una zona de camp on es veu un mur de pedra al fons a la dreta. La vista a l'esquerra queda tallada per la vegetació. El grup està al centre, el nin sobre un mur. Una de les nines, mira frontalment a la càmera i l'altra, està de per...

Nin vestit de mariner amb un llibre sobre el braç esquerra. Sembla anar vestit per a la primera comunió. Al seu darrera, un mur amb un banc corregut. El mur està decorat amb petits còdols que creen dibuixos geomètrics i finalitza amb unes formes s... Nin vestit de mariner amb un llibre sobre el braç esquerra. Sembla anar vestit per a la primera comunió. Al seu darrera, un mur amb un banc corregut. El mur està decorat amb petits còdols que creen dibuixos geomètrics i finalitza amb unes formes semicir...

Tres nines i un home asseguts a unes roques i darrera un petit arbre. Estan a una zona de muntanya, a una zona de terreny pla. A l'esquerra es veu un marge. L'escena queda envoltada per una elevació del terreny coberta d'arbres. Tres nines i un home asseguts a unes roques i darrera un petit arbre. Estan a una zona de muntanya, a una zona de terreny pla. A l'esquerra es veu un marge. L'escena queda envoltada per una elevació del terreny coberta d'arbres.

En primer plà a l'esquerra, una olivera. Una de les seves branques cobreix la part superior de la imatge. D'ella penja una planxa doblegada amb petites branques enganxades. Un poc més enrere es veu un camp amb altres oliveres i un mur que divideix... En primer plà a l'esquerra, una olivera. Una de les seves branques cobreix la part superior de la imatge. D'ella penja una planxa doblegada amb petites branques enganxades. Un poc més enrere es veu un camp amb altres oliveres i un mur que divideix la pr...

Camp amb pendent cap a l'esquerra amb alguns arbres i limitat a la part davantera propera a la càmera, per un mur irregular de pedra seca. A l'esquerra, hi ha una construcció d'una sola planta amb coberta inclinada. Als laterals i sobretot al fons... Camp amb pendent cap a l'esquerra amb alguns arbres i limitat a la part davantera propera a la càmera, per un mur irregular de pedra seca. A l'esquerra, hi ha una construcció d'una sola planta amb coberta inclinada. Als laterals i sobretot al fons es ve...

Home assegut a un mur de marès. A darrera, un grup de palmeres i altres arbres entre els quals es veu un edifici de grans dimensions. Home assegut a un mur de marès. A darrera, un grup de palmeres i altres arbres entre els quals es veu un edifici de grans dimensions.

Vista frontal d'una paret de roca entre murs de pedra seca perpendiculars a ella.La imatge de l'esquerra és molt deficient. Vista frontal d'una paret de roca entre murs de pedra seca perpendiculars a ella.La imatge de l'esquerra és molt deficient.

Perera a la vora d'un terreny conreat. A darrera, el mur d'una edificació d'una sola planta. A la part superior de la imatge, es veuen els cables d'una instal·lació elèctrica. Perera a la vora d'un terreny conreat. A darrera, el mur d'una edificació d'una sola planta. A la part superior de la imatge, es veuen els cables d'una instal·lació elèctrica.

Camí que atravessa un camp amb arbres limitat per un mur de pedra seca. Al fons, muntanyes. Camí que atravessa un camp amb arbres limitat per un mur de pedra seca. Al fons, muntanyes.

Dona dreta amb el cap cobert i les mans a la cadera. Al seu darrera, un mur amb un banc corregut. El mur està decorat amb petits còdols que creen dibuixos geomètrics i finalitza amb unes formes semicirculars. Dona dreta amb el cap cobert i les mans a la cadera. Al seu darrera, un mur amb un banc corregut. El mur està decorat amb petits còdols que creen dibuixos geomètrics i finalitza amb unes formes semicirculars.

Retrat d'un grup, un home, dues dones i dos nins. L'home col·loca cada una de les seves mans sobre les espatlles dels nins. Les dones queden a l'esquerra, un poc més endarrerides. Són a un pati o jardí, amb un mur a darrera i vegetació als laterals. Retrat d'un grup, un home, dues dones i dos nins. L'home col·loca cada una de les seves mans sobre les espatlles dels nins. Les dones queden a l'esquerra, un poc més endarrerides. Són a un pati o jardí, amb un mur a darrera i vegetació als laterals.

Retrat frontal d'un home jove. Està dret davant un mur de pedra seca i a les mans subjecta un capell. Al fons a l'esquerra, es veu una part d'una muntanya. Retrat frontal d'un home jove. Està dret davant un mur de pedra seca i a les mans subjecta un capell. Al fons a l'esquerra, es veu una part d'una muntanya.

Vista d'una carretera que després d'una lleugera corba cap a la dreta, queda oculta en fer un revolt cap a l'esquerra. Està limitada per murs de pedra seca. Al peu del mur de la dreta, s'han acumulat pedres. Als costats de la carretera, arbres i c... Vista d'una carretera que després d'una lleugera corba cap a la dreta, queda oculta en fer un revolt cap a l'esquerra. Està limitada per murs de pedra seca. Al peu del mur de la dreta, s'han acumulat pedres. Als costats de la carretera, arbres i cap a l...

Petit salt d'aigua al costat d'un mur que sembla sustentar un camí o carretera a la dreta. A l'esquerra, vegetació. Petit salt d'aigua al costat d'un mur que sembla sustentar un camí o carretera a la dreta. A l'esquerra, vegetació.

Vista d'una carretera sustentada per un mur de pedra en verd resseguint el perfil d'una muntanya. A l'esquerra, queda una formació rocosa de forma ovalada. Vista d'una carretera sustentada per un mur de pedra en verd resseguint el perfil d'una muntanya. A l'esquerra, queda una formació rocosa de forma ovalada.

Camí entre murs de pedra seca que limiten propietats amb edificacions disperses entre arbres. Al costat esquerre un home dret davant del mur. Al fons paisatge muntanyós. Camí entre murs de pedra seca que limiten propietats amb edificacions disperses entre arbres. Al costat esquerre un home dret davant del mur. Al fons paisatge muntanyós.

Càmera de fotos sobre un trípode davant d’un mur de pedra en verd. Al fons, la població de Sóller i les muntanyes. Càmera de fotos sobre un trípode davant d’un mur de pedra en verd. Al fons, la població de Sóller i les muntanyes.

En primer plà, un camp amb alguns arbres limitat al fons per un mur de pedra seca. Al seu darrera, s'aixeca una construcció envoltada per figueres de moro. És un edifici de planta rectangular. Al seu centre, s'aixeca una torre de planta quadrada. En primer plà, un camp amb alguns arbres limitat al fons per un mur de pedra seca. Al seu darrera, s'aixeca una construcció envoltada per figueres de moro. És un edifici de planta rectangular. Al seu centre, s'aixeca una torre de planta quadrada.

En primer plà, camp que al fons limita amb un mur de pedra seca a l'altra banda del qual hi ha el vessant d'una muntanya. Al centre de la imatge, un post de la instal·lació elèctrica.Només hi ha imatge a la part esquerra de l'estereoscòpica. En primer plà, camp que al fons limita amb un mur de pedra seca a l'altra banda del qual hi ha el vessant d'una muntanya. Al centre de la imatge, un post de la instal·lació elèctrica.Només hi ha imatge a la part esquerra de l'estereoscòpica.

Un home assegut a un mur de pedra en sec amb un bastó a la mà. A la seva esquerra, una dona mig recolzada al mur. Al fons, un paisatge muntanyós. Un home assegut a un mur de pedra en sec amb un bastó a la mà. A la seva esquerra, una dona mig recolzada al mur. Al fons, un paisatge muntanyós.

En primer pla i creuant la imatge d'esquerra a dreta, un mur de pedra que sustenta un camí de terra. A darrera, un terreny amb arbres i al fons, una muntanya. En primer pla i creuant la imatge d'esquerra a dreta, un mur de pedra que sustenta un camí de terra. A darrera, un terreny amb arbres i al fons, una muntanya.