Matèries - marge

Bañalbufar - Costa brava [Banyalbufar - Costa brava]

Arribada d'un relleu muntanyós amb marjades a la mar. Hi ha fortes onades. Arribada d'un relleu muntanyós amb marjades a la mar. Hi ha fortes onades.

Vista de la Serra de Tramuntana des de la mar. Des del cim, el terreny descendeix suaument i al punt mitjà del pendent, s'han construit diverses marjades entre les quals s'ubica una població. Vista de la Serra de Tramuntana des de la mar. Des del cim, el terreny descendeix suaument i al punt mitjà del pendent, s'han construit diverses marjades entre les quals s'ubica una població.

Imatge presa des d'un camí entre marjades dins un paisatge de muntanya. Al camí, un poc inclinada, una bicicleta.La bicicleta podria pertànyer a Bartomeu Darder i Pericàs, ja que com testimonien els seus quaderns de camp, realitzava moltes sortide... Imatge presa des d'un camí entre marjades dins un paisatge de muntanya. Al camí, un poc inclinada, una bicicleta.La bicicleta podria pertànyer a Bartomeu Darder i Pericàs, ja que com testimonien els seus quaderns de camp, realitzava moltes sortides 'est...

Vall envoltada per muntanyes amb marjades on creixen arbres. El terra està cobert de neu. Al primer plà, branques de diversos arbres. Vall envoltada per muntanyes amb marjades on creixen arbres. El terra està cobert de neu. Al primer plà, branques de diversos arbres.

Muntanya de forma piramidal al centre de la imatge. En primer plà, camp amb oliveres i dividit amb marjades. Muntanya de forma piramidal al centre de la imatge. En primer plà, camp amb oliveres i dividit amb marjades.

Vista d'un camí de terra entre marjades. Al marge superior, hi ha nombrosos arbres, mentre que a l'inferior, s'observa un al fons. Vista d'un camí de terra entre marjades. Al marge superior, hi ha nombrosos arbres, mentre que a l'inferior, s'observa un al fons.

Des de la cantonada inferior esquerra de la imatge, un camí s'endinsa per un terreny amb arbres. Cap al fons es veuen algunes marjades i muntanyes tant al fons com a dreta i esquerra. Des de la cantonada inferior esquerra de la imatge, un camí s'endinsa per un terreny amb arbres. Cap al fons es veuen algunes marjades i muntanyes tant al fons com a dreta i esquerra.

Vista d'un camí que es bifurca a l'esquerra amb un segon més estret que puja seguint la marjada que limita el principal. Al fons, al vessant d'una muntanya també amb marjades, es veu un gran edifici amb una torre. Als laterals de la imatge, divers... Vista d'un camí que es bifurca a l'esquerra amb un segon més estret que puja seguint la marjada que limita el principal. Al fons, al vessant d'una muntanya també amb marjades, es veu un gran edifici amb una torre. Als laterals de la imatge, diversos arb...

En primer plà, vista d'un camp plà. Al fons, el terreny puja amb algunes marjades i edificacions disperses. En primer plà, vista d'un camp plà. Al fons, el terreny puja amb algunes marjades i edificacions disperses.

En primer plà un camp llaurat. S'interromp de forma sobtada i puja creant un turó amb algunes marjades cap a la dreta. En primer plà un camp llaurat. S'interromp de forma sobtada i puja creant un turó amb algunes marjades cap a la dreta.

En primer plà, un camp amb arbres cultivats en marjades. Al fons, una muntanya s'aixeca cap a la dreta, amb més marges al seu vessant. En primer plà, un camp amb arbres cultivats en marjades. Al fons, una muntanya s'aixeca cap a la dreta, amb més marges al seu vessant.

En primer plà, un conreu amb petites plantes. A partir d'ell, s'estén el paisatge amb muntanyes. La més propera està coberta per marjades i al seu darrera, una altra mostra un mur que ressegueix el seu cim. A l'esquerra, es veu una construcció. En primer plà, un conreu amb petites plantes. A partir d'ell, s'estén el paisatge amb muntanyes. La més propera està coberta per marjades i al seu darrera, una altra mostra un mur que ressegueix el seu cim. A l'esquerra, es veu una construcció.

En primer plà, un conreu de blat de moro. Al fons, el terreny descendeix cap a l'esquerra amb altres conreus sobre marjades. A l'esquerra, un camí. En primer plà, un conreu de blat de moro. Al fons, el terreny descendeix cap a l'esquerra amb altres conreus sobre marjades. A l'esquerra, un camí.

En primer plà, un conreu de blat de moro. Al fons, el terreny descendeix cap a l'esquerra amb altres conreus sobre marjades. En primer plà, un conreu de blat de moro. Al fons, el terreny descendeix cap a l'esquerra amb altres conreus sobre marjades.

A l'esquerra, una construcció de dues plantes amb coberta inclinada. S'ubica sobre una zona de marjades amb arbres. Al seu darrera, el terreny s'aixeca. Al fons, al centre, una muntanya. A l'esquerra, una construcció de dues plantes amb coberta inclinada. S'ubica sobre una zona de marjades amb arbres. Al seu darrera, el terreny s'aixeca. Al fons, al centre, una muntanya.

Vista de perfil d'un edifici de dues plantes amb un volum que sobresurt una planta més. A la façana, una pèrgola de fusta amb plantes trepadores. A la seva dreta, es veuen dues marjades de pedra seca i s'endevina el volum d'un altre edifici. Al se... Vista de perfil d'un edifici de dues plantes amb un volum que sobresurt una planta més. A la façana, una pèrgola de fusta amb plantes trepadores. A la seva dreta, es veuen dues marjades de pedra seca i s'endevina el volum d'un altre edifici. Al seu darr...

Muntanya que s'eleva cap a la dreta, amb marges a la seva base. Muntanya que s'eleva cap a la dreta, amb marges a la seva base.

Costa nord de la Serra de Tramuntana arribant a la mar. A la dreta, una part de les muntanyes està coberta de marjades. Costa nord de la Serra de Tramuntana arribant a la mar. A la dreta, una part de les muntanyes està coberta de marjades.

Camí de muntanya limitat per marges pel qual s'allunyen dos homes. A la dreta es veu un pujador d’un d’aquests marges. Al fons es veu una edificació al pendent del terreny. Camí de muntanya limitat per marges pel qual s'allunyen dos homes. A la dreta es veu un pujador d’un d’aquests marges. Al fons es veu una edificació al pendent del terreny.

Camí limitat per marjades pel qual dos homes caminen d’esquenes a la càmera. Al fons, diverses elevacions muntanyoses. Camí limitat per marjades pel qual dos homes caminen d’esquenes a la càmera. Al fons, diverses elevacions muntanyoses.

Camí empedrat amb esglaons molt espaiats, entre marjades. A la vora esquerra, un torrent. Al fons, les muntanyes. Camí empedrat amb esglaons molt espaiats, entre marjades. A la vora esquerra, un torrent. Al fons, les muntanyes.

Elevació amb marjades. A mitja alçada, una construcció rural de façana de tapial tapada en part per una palmera. Elevació amb marjades. A mitja alçada, una construcció rural de façana de tapial tapada en part per una palmera.

Seguit de vessants muntanyoses amb vegetació en descens cap a la mar, ubicada a l'esquerra de la imatge. Al centre de la més propera, dues edificacions amb coberta inclinada. La més allunyada s'ubica sobre una marjada. Seguit de vessants muntanyoses amb vegetació en descens cap a la mar, ubicada a l'esquerra de la imatge. Al centre de la més propera, dues edificacions amb coberta inclinada. La més allunyada s'ubica sobre una marjada.

Muntanya que s'eleva cap a l'esquerra de la imatge. A mitja alçada, el pendent està recobert de marjades. Tot el paisatge està nevat. Muntanya que s'eleva cap a l'esquerra de la imatge. A mitja alçada, el pendent està recobert de marjades. Tot el paisatge està nevat.

A l'esquerra, una muntanya en descens cap a la dreta. A mitja alçada, el pendent està recobert de marjades i en primer terme, les branques d'un pi cobertes per neu. Tot el paisatge està nevat. A l'esquerra, una muntanya en descens cap a la dreta. A mitja alçada, el pendent està recobert de marjades i en primer terme, les branques d'un pi cobertes per neu. Tot el paisatge està nevat.

Petita agrupació de cases de dues i tres alçades amb coberta inclinada al llarg d'un camí o carretera sustentada per un marge i que ascendeix cap a la dreta de la imatge. El poble es situa a mitja alçada d'una muntanya. Petita agrupació de cases de dues i tres alçades amb coberta inclinada al llarg d'un camí o carretera sustentada per un marge i que ascendeix cap a la dreta de la imatge. El poble es situa a mitja alçada d'una muntanya.

A la part inferior de la fotografia, set homes retrats de cos sencer. Tots miren cap a l'esquerra de la imatge i alguns assenyalen amb un bastó en la mateixa direcció. L'home de l'esquerra porta una càmera estenopeica a les mans. A darrera, una m... A la part inferior de la fotografia, set homes retrats de cos sencer. Tots miren cap a l'esquerra de la imatge i alguns assenyalen amb un bastó en la mateixa direcció. L'home de l'esquerra porta una càmera estenopeica a les mans. A darrera, una muntany...

Un grup de quatre homes a un camí subjectat per una marjada que ressegueix la paret d'una muntanya. El primer està assegut a la marjada, li segueix un altre amb una bufanda i a darrera, els dos restants, es donen la mà. Tot el paisatge està nevat. Un grup de quatre homes a un camí subjectat per una marjada que ressegueix la paret d'una muntanya. El primer està assegut a la marjada, li segueix un altre amb una bufanda i a darrera, els dos restants, es donen la mà. Tot el paisatge està nevat.

Vista del pendent nord de la Serra de Tramuntana, cobert per marjades amb conreus i edificacions disperses. Vista del pendent nord de la Serra de Tramuntana, cobert per marjades amb conreus i edificacions disperses.

Vista elevada d'una vall envoltada de muntanyes, amb algunes marjades. Al centre, camps de conreu i edificacions disperses. Al centre de la vall, les vies del tren. Vista elevada d'una vall envoltada de muntanyes, amb algunes marjades. Al centre, camps de conreu i edificacions disperses. Al centre de la vall, les vies del tren.

Vista elevada d'un pendent en descens cap a la dreta de la imatge amb marjades i arbres. Al centre, una construcció tipus possessió de tres plantes. Al fons, muntanyes. Tot el paisatge està nevat. Vista elevada d'un pendent en descens cap a la dreta de la imatge amb marjades i arbres. Al centre, una construcció tipus possessió de tres plantes. Al fons, muntanyes. Tot el paisatge està nevat.

Terreny en descens cap al costat esquerre inferior de la imatge. Està creuat per diverses marjades sobre les que s'han plantat arbres. Tot el paisatge està nevat. Terreny en descens cap al costat esquerre inferior de la imatge. Està creuat per diverses marjades sobre les que s'han plantat arbres. Tot el paisatge està nevat.

Vista elevada d'un pendent en descens cap a la dreta de la imatge amb marjades i arbres. Cap a l'esquerra, una construcció tipus possessió de tres plantes. Al fons, muntanyes. Tot el paisatge està nevat. Vista elevada d'un pendent en descens cap a la dreta de la imatge amb marjades i arbres. Cap a l'esquerra, una construcció tipus possessió de tres plantes. Al fons, muntanyes. Tot el paisatge està nevat.

Terreny en descens cap a l'esquerra de la imatge. Cobert per marjades i arbres dispersos. En primer terme, esplanada corresponent a la part superior d'una d'aquestes marjades amb les branques d'un arbre que cobreixen la part inferior de la fotogra... Terreny en descens cap a l'esquerra de la imatge. Cobert per marjades i arbres dispersos. En primer terme, esplanada corresponent a la part superior d'una d'aquestes marjades amb les branques d'un arbre que cobreixen la part inferior de la fotografia. T...

Cinc homes a la part superior d'una marjada. Dos en primer terme, dos a darrera, un ocult pels de davant i l'altre assegut a terra amb les cames obertes; i un cinquè a la dreta caminant per la vora del marge. Tot està cobert de neu. Cinc homes a la part superior d'una marjada. Dos en primer terme, dos a darrera, un ocult pels de davant i l'altre assegut a terra amb les cames obertes; i un cinquè a la dreta caminant per la vora del marge. Tot està cobert de neu.

Vessant d'una muntanya cobert per marjades on créixen arbres. Vessant d'una muntanya cobert per marjades on créixen arbres.

Terreny amb ondulacions suaus marcades per marjades fins a les muntanyes del fons. A la dreta, es veu una població, amb la torre de l'església que sobresurt. Terreny amb ondulacions suaus marcades per marjades fins a les muntanyes del fons. A la dreta, es veu una població, amb la torre de l'església que sobresurt.

Terreny amb ondulacions suaus marcades per marjades fins a les muntanyes del fons. El terreny baixa cap a la dreta. Terreny amb ondulacions suaus marcades per marjades fins a les muntanyes del fons. El terreny baixa cap a la dreta.

Zona amb marjades i arbres. Al fons, d'ella arrenquen muntanyes amb vegetació escasa, amb un estret al centre de la imatge. Zona amb marjades i arbres. Al fons, d'ella arrenquen muntanyes amb vegetació escasa, amb un estret al centre de la imatge.

Terreny amb marjades, a les quals hi ha arbres. En primer plà, una extensa plana formada gràcies a un d'aquests marges, ja que el terreny fa pendent cap al centre de la imatge. A la dreta i al fons, muntanyes. Terreny amb marjades, a les quals hi ha arbres. En primer plà, una extensa plana formada gràcies a un d'aquests marges, ja que el terreny fa pendent cap al centre de la imatge. A la dreta i al fons, muntanyes.

Muntanya amb forma piramidal. A la base, hi ha algunes marjades. Muntanya amb forma piramidal. A la base, hi ha algunes marjades.

Una muntanya ocupa tota la imatge. A la seva base i fins a mitja alçada, un seguit de marjades. Tot el paisatge està nevat. Una muntanya ocupa tota la imatge. A la seva base i fins a mitja alçada, un seguit de marjades. Tot el paisatge està nevat.

Vista d'uns vessants d'unes muntanyes coberts per marjades. A la part més baixa, una petita edificació. Vista d'uns vessants d'unes muntanyes coberts per marjades. A la part més baixa, una petita edificació.

Cap a l'esquerra, vessant ascendent cobert per marjades amb arbres a la part més baixa. Al fons, les muntanyes. Cap a l'esquerra, vessant ascendent cobert per marjades amb arbres a la part més baixa. Al fons, les muntanyes.

Zona amb molta vegetació al centre de la qual caminen dos infants. Un d'ells porta un bebé en braços. A l'esquerra, hi ha un petit desnivell marcat per una marjada. Zona amb molta vegetació al centre de la qual caminen dos infants. Un d'ells porta un bebé en braços. A l'esquerra, hi ha un petit desnivell marcat per una marjada.

En primer terme, petita plataforma de terra i a arrera, vessant en descens cap a l'esquerra amb marjades i oliveres. Al fons, el cim d'una muntanya. En primer terme, petita plataforma de terra i a arrera, vessant en descens cap a l'esquerra amb marjades i oliveres. Al fons, el cim d'una muntanya.

Terreny en ascens cap al fons de la imatge. Està cobert per marjades, sobre les quals creixen arbres, majoritàriament oliveres. A la part superior, es veu el cim de les muntanyes. Terreny en ascens cap al fons de la imatge. Està cobert per marjades, sobre les quals creixen arbres, majoritàriament oliveres. A la part superior, es veu el cim de les muntanyes.

Vista elevada d'un paisatge on en primer plà hi ha una sèrie de marjades amb arbres. Després d'una davallada del terreny, aquest torna a pujar. Al fons, la perspectiva es tanca amb muntanyes. Vista elevada d'un paisatge on en primer plà hi ha una sèrie de marjades amb arbres. Després d'una davallada del terreny, aquest torna a pujar. Al fons, la perspectiva es tanca amb muntanyes.

Vista elevada d'una zona amb suaus ondulacions que es transformen en turons i muntanyes, a l'esquerra i especialment a la dreta. Es veuen marges, camins i a la dreta, una edificació. Vista elevada d'una zona amb suaus ondulacions que es transformen en turons i muntanyes, a l'esquerra i especialment a la dreta. Es veuen marges, camins i a la dreta, una edificació.