Matèries - instal·lació elèctrica

? de la Vileta des del camí de Son Serra [? de la Vileta des del camí de Son Serra]

Bifurcació d'un camí entre marges de pedra seca. Al darrera, d'aquests, es veuen branques d'arbres. A la divisió dels camins, un post d'electricitat. Bifurcació d'un camí entre marges de pedra seca. Al darrera, d'aquests, es veuen branques d'arbres. A la divisió dels camins, un post d'electricitat.

En primer plà a l'esquerra, uns homes amb un carro. Per la dreta, entra un altre del qual només veiem el cavall. A partir d'aquí un passeig amb pilastres i palmeres i a darrera, edificis. Al fons, una gran muntanya amb una edificació a sobre i div... En primer plà a l'esquerra, uns homes amb un carro. Per la dreta, entra un altre del qual només veiem el cavall. A partir d'aquí un passeig amb pilastres i palmeres i a darrera, edificis. Al fons, una gran muntanya amb una edificació a sobre i diversos ...

Vista d'un carrrer. En primer plà un gran espai pavimentat amb llambordes. A continuació, un passeig amb una important massa de vegetacióra. A la zona propera a la calçada, fanals i bancs. A un d'ells seuen dos homes i un tercer passa caminant. Da... Vista d'un carrrer. En primer plà un gran espai pavimentat amb llambordes. A continuació, un passeig amb una important massa de vegetacióra. A la zona propera a la calçada, fanals i bancs. A un d'ells seuen dos homes i un tercer passa caminant. Darrera ...

Vista d'un carrer bordejat d'arbres. Per la calçada, un grup de persones s'apropa a la càmera. Al costat dret, alguns edificis de tres i quatre plantes. Paral·lel a la vorera dreta, la instal·lació elèctrica i al paviment de la calçada, vies d'un ... Vista d'un carrer bordejat d'arbres. Per la calçada, un grup de persones s'apropa a la càmera. Al costat dret, alguns edificis de tres i quatre plantes. Paral·lel a la vorera dreta, la instal·lació elèctrica i al paviment de la calçada, vies d'un tramvia.

A la dreta, una carretera limitada per un mur. Paral·lela a ella, es veu la instal·lació elèctrica. A l'esquerra, queda un paisatge amb arbres i una construcció a l'esquerra i una altra al fons. Als laterals, es veuen els vessants de dos muntanyes. A la dreta, una carretera limitada per un mur. Paral·lela a ella, es veu la instal·lació elèctrica. A l'esquerra, queda un paisatge amb arbres i una construcció a l'esquerra i una altra al fons. Als laterals, es veuen els vessants de dos muntanyes.

Carretera de terra on hi ha un vehicle aturat amb la porta davantera dreta oberta. A la dreta, una població. A l'esquerra, la mar amb algunes embarcacions i dues construccions a la vora de l'aigua. Al fons es veu una gran muntanya. Paral·lela a la... Carretera de terra on hi ha un vehicle aturat amb la porta davantera dreta oberta. A la dreta, una població. A l'esquerra, la mar amb algunes embarcacions i dues construccions a la vora de l'aigua. Al fons es veu una gran muntanya. Paral·lela a la carre...

Plana amb vegetació baixa. Una carretera s'allunya des del punt de vista de la càmera i paral·lela a ella transcórr la instal·lació elèctrica. Al fons i al lateral, les muntanyes. Plana amb vegetació baixa. Una carretera s'allunya des del punt de vista de la càmera i paral·lela a ella transcórr la instal·lació elèctrica. Al fons i al lateral, les muntanyes.

En primer terme, zona dedicada a conreus amb el pas d'una instal·lació elèctrica. Al fons, el terreny s'eleva, creant algunes muntanyes. En primer terme, zona dedicada a conreus amb el pas d'una instal·lació elèctrica. Al fons, el terreny s'eleva, creant algunes muntanyes.

A l'esquerra, una dona vestida de colors foscos subjecta un infant vestit amb tons clars. La dona gira la càmera cap al fons del carrer on es troben i on al fons, hi ha un home i una dona. Al lateral esquerre del carrer, es veu la façana d'un edif... A l'esquerra, una dona vestida de colors foscos subjecta un infant vestit amb tons clars. La dona gira la càmera cap al fons del carrer on es troben i on al fons, hi ha un home i una dona. Al lateral esquerre del carrer, es veu la façana d'un edifici de...

Vista des de un lateral d'una carretera que apareix per la cantonada dreta de la fotografia i s'alluny cap al fons. A la dreta, un vehicle i un poc més al fons, un home a cavall. Al lateral esquerra de la via, vegetació. El lateral dret està resse... Vista des de un lateral d'una carretera que apareix per la cantonada dreta de la fotografia i s'alluny cap al fons. A la dreta, un vehicle i un poc més al fons, un home a cavall. Al lateral esquerra de la via, vegetació. El lateral dret està resseguit p...

Vista frontal del vessant d'una muntanya. Es pot veure la roca entre els arbres que la cobreixen. A la part superior, una torre metàl·lica per a sustentar una instal·lació elèctrica. Vista frontal del vessant d'una muntanya. Es pot veure la roca entre els arbres que la cobreixen. A la part superior, una torre metàl·lica per a sustentar una instal·lació elèctrica.

Carretera que descendeix en ziga-zaga cap a la dreta de la imatge en un paisatge muntanyós. La part superior corresponent al cel, està atravessada per dos cables elèctrics. Tot el paisatge està nevat. Carretera que descendeix en ziga-zaga cap a la dreta de la imatge en un paisatge muntanyós. La part superior corresponent al cel, està atravessada per dos cables elèctrics. Tot el paisatge està nevat.

Vista des de la murada de Palma, propera al barri de la Calatrava, en direcció a la Seu i l’Almudaina. A davant, el llenç de murada amb la porta de La Portella i l’edifici de Ca La Torre. Per davant de la murada, a nivell de la mar, pas per a vian... Vista des de la murada de Palma, propera al barri de la Calatrava, en direcció a la Seu i l’Almudaina. A davant, el llenç de murada amb la porta de La Portella i l’edifici de Ca La Torre. Per davant de la murada, a nivell de la mar, pas per a vianants, ...

Vista d'un estret, amb parets de roca verticals. A la dreta, una torre metàl·lica per al pas de la instal·lació elèctrica. Vista d'un estret, amb parets de roca verticals. A la dreta, una torre metàl·lica per al pas de la instal·lació elèctrica.

Perera a la vora d'un terreny conreat. A darrera, el mur d'una edificació d'una sola planta. A la part superior de la imatge, es veuen els cables d'una instal·lació elèctrica. Perera a la vora d'un terreny conreat. A darrera, el mur d'una edificació d'una sola planta. A la part superior de la imatge, es veuen els cables d'una instal·lació elèctrica.

Vista presa des d'un tren, amb els vagons a l'esquerra. A la dreta, una paret vertical de roca i la instal·lació elèctrica. Entre aquesta i les vies hi ha un espai buit. Al fons, es veuen algunes persones. Vista presa des d'un tren, amb els vagons a l'esquerra. A la dreta, una paret vertical de roca i la instal·lació elèctrica. Entre aquesta i les vies hi ha un espai buit. Al fons, es veuen algunes persones.

Vista presa des d'un tren. A la dreta queden els vagons i a darrera del tren, un viaducte sostingut per arcs de mig punt. A l'esquerra, una vall i al fons, muntanyes. A la part superior de la imatge, els cables d'una línia elèctrica. Vista presa des d'un tren. A la dreta queden els vagons i a darrera del tren, un viaducte sostingut per arcs de mig punt. A l'esquerra, una vall i al fons, muntanyes. A la part superior de la imatge, els cables d'una línia elèctrica.

Plana amb grans extensions de conreu. Una línia elèctrica creua el terreny de dreta a esquerra. A la dreta, un home d'esquenes Plana amb grans extensions de conreu. Una línia elèctrica creua el terreny de dreta a esquerra. A la dreta, un home d'esquenes

En primer plà, camp que al fons limita amb un mur de pedra seca a l'altra banda del qual hi ha el vessant d'una muntanya. Al centre de la imatge, un post de la instal·lació elèctrica.Només hi ha imatge a la part esquerra de l'estereoscòpica. En primer plà, camp que al fons limita amb un mur de pedra seca a l'altra banda del qual hi ha el vessant d'una muntanya. Al centre de la imatge, un post de la instal·lació elèctrica.Només hi ha imatge a la part esquerra de l'estereoscòpica.

Vista lateral del traçat de les vies del ferrocarril, que passen entre un tall a la roca on es veuen els diversos estrats. A la part superior del terreny, alguns arbres. Paral·lel a les vies del tren, la instal·lació elèctrica. Vista lateral del traçat de les vies del ferrocarril, que passen entre un tall a la roca on es veuen els diversos estrats. A la part superior del terreny, alguns arbres. Paral·lel a les vies del tren, la instal·lació elèctrica.