Matèries - excursionisme

Circo de erosión en Paracuellos [Circ d'erosió a Paracuellos]

A la dreta, dos homes a la vora d'un desnivell que creua la imatge des de l'esquerra. Al fons, una plana i unes muntanyes que s'eleven de manera sobtada És un terreny extremadament sec. A la dreta, dos homes a la vora d'un desnivell que creua la imatge des de l'esquerra. Al fons, una plana i unes muntanyes que s'eleven de manera sobtada És un terreny extremadament sec.

Camí limitat per marjades pel qual dos homes caminen d’esquenes a la càmera. Al fons, diverses elevacions muntanyoses. Camí limitat per marjades pel qual dos homes caminen d’esquenes a la càmera. Al fons, diverses elevacions muntanyoses.

Imatge borrosa d'una persona dreta amb un capell i les mans a la cintura sobre un terreny rocós que ascendeix cap a l'esquerra de la imatge. Imatge borrosa d'una persona dreta amb un capell i les mans a la cintura sobre un terreny rocós que ascendeix cap a l'esquerra de la imatge.

Home al cim d'una muntanya, mirant cap al fons de la imatge on es veu un penya-segat i la mar. Porta una senalla i a la mà dreta, un bastó. A la dreta, damunt unes roques, una càmera fotogràfica. Home al cim d'una muntanya, mirant cap al fons de la imatge on es veu un penya-segat i la mar. Porta una senalla i a la mà dreta, un bastó. A la dreta, damunt unes roques, una càmera fotogràfica.

Quatre homes, un assegut i els altres drets al seu darrera, a damunt d'una gran roca. Són a un estret entre dues parets verticals de roca. Quatre homes, un assegut i els altres drets al seu darrera, a damunt d'una gran roca. Són a un estret entre dues parets verticals de roca.

Retrat frontal d'un home dret a la vora d'una carretera de terra. Al seu darrera, el terreny puja gairebé en vertical, cobert per arbres i altra vegetació diversa. L'home porta un objecte a la mà esquerra. Retrat frontal d'un home dret a la vora d'una carretera de terra. Al seu darrera, el terreny puja gairebé en vertical, cobert per arbres i altra vegetació diversa. L'home porta un objecte a la mà esquerra.

Al centre, un home amb les mans a l'esquena, subjectant un capell i mirant a la càmera. Al fons, seguit de vessants muntanyoses amb vegetació en descens cap a la mar, ubicada a l'esquerra de la imatge. A l'esquerra, allunyada, una edificació. Al centre, un home amb les mans a l'esquena, subjectant un capell i mirant a la càmera. Al fons, seguit de vessants muntanyoses amb vegetació en descens cap a la mar, ubicada a l'esquerra de la imatge. A l'esquerra, allunyada, una edificació.

Home i nin asseguts a unes roques al vessant d'una muntanya amb vegetació baixa. Tots dos porten capell i un bastó a la mà dreta. A la part superior del pendent, comença un pinar. Home i nin asseguts a unes roques al vessant d'una muntanya amb vegetació baixa. Tots dos porten capell i un bastó a la mà dreta. A la part superior del pendent, comença un pinar.

Jove assegut a l'interior d'una cova, sobre un sortint de roca. Al seu costat, a l'esquerra, diversos objectes. Als seus peus, que no toquen al terra, un petit corrent d'aigua i vegetació pròpia d'un indret amb humitat. Jove assegut a l'interior d'una cova, sobre un sortint de roca. Al seu costat, a l'esquerra, diversos objectes. Als seus peus, que no toquen al terra, un petit corrent d'aigua i vegetació pròpia d'un indret amb humitat.