Matèries - conreu

Albaricoquero [Albercoquer]

Albercoquer amb tres branques a un hort. A darrera, una construcció d'una sola planta i coberta inclinada. Albercoquer amb tres branques a un hort. A darrera, una construcció d'una sola planta i coberta inclinada.

En primer plà, un camp de conreu que acaba amb una massa d'arbres. Al fons s'aixeca una muntanya amb un castell al cim. En primer plà, un camp de conreu que acaba amb una massa d'arbres. Al fons s'aixeca una muntanya amb un castell al cim.

Camp de conreu amb arbre que ocupa gran part de la imatge. Limitat al fons per un mur de pedra seca i a darrera, una tanca pintada de blanc. Camp de conreu amb arbre que ocupa gran part de la imatge. Limitat al fons per un mur de pedra seca i a darrera, una tanca pintada de blanc.

Vista d'una zona rural entre muntanyes amb edificacions disperses. Vista d'una zona rural entre muntanyes amb edificacions disperses.

Camp on seuen dues persones, una a l’esquerra i una altra a la dreta al costat d’una olivera. Una tercera està dreta al centre davant d’un pi de grans dimensions. Al fons, continua la vegetació. Camp on seuen dues persones, una a l’esquerra i una altra a la dreta al costat d’una olivera. Una tercera està dreta al centre davant d’un pi de grans dimensions. Al fons, continua la vegetació.

Vista elevada d'un terreny amb petites ondulacions. Es veuen petites zones amb arbrat i zones rurals amb camps. Vista elevada d'un terreny amb petites ondulacions. Es veuen petites zones amb arbrat i zones rurals amb camps.

Vista d'un camp de conreu que limita al fons amb unes muntanyes en ascensió cap a l'esquerra de la imatge. Vista d'un camp de conreu que limita al fons amb unes muntanyes en ascensió cap a l'esquerra de la imatge.

En primer plà, camps de conreu. Un terreny similar, plà, s'estén cap al fons amb edificacions disperses. Al fons, la vista es tanca per unes muntanyes entre les quals sobresurt un pic. En primer plà, camps de conreu. Un terreny similar, plà, s'estén cap al fons amb edificacions disperses. Al fons, la vista es tanca per unes muntanyes entre les quals sobresurt un pic.

En primer plà, camps de conreu. Un terreny similar, plà, s'estén cap al fons amb edificacions disperses i un pont. Al fons, la vista es tanca per unes muntanyes. A la dreta s'aixeca una gran muntanya amb una edificació al seu cim. En primer plà, camps de conreu. Un terreny similar, plà, s'estén cap al fons amb edificacions disperses i un pont. Al fons, la vista es tanca per unes muntanyes. A la dreta s'aixeca una gran muntanya amb una edificació al seu cim.

En primer terme, zona dedicada a conreus amb el pas d'una instal·lació elèctrica. Al fons, el terreny s'eleva, creant algunes muntanyes. En primer terme, zona dedicada a conreus amb el pas d'una instal·lació elèctrica. Al fons, el terreny s'eleva, creant algunes muntanyes.

En primer plà, un conreu amb petites plantes. A partir d'ell, s'estén el paisatge amb muntanyes. A la dreta, es veu un fragment d'una construcció. En primer plà, un conreu amb petites plantes. A partir d'ell, s'estén el paisatge amb muntanyes. A la dreta, es veu un fragment d'una construcció.

En primer plà, un conreu amb petites plantes. A partir d'ell, s'estén el paisatge amb muntanyes. La més propera està coberta per marjades i al seu darrera, una altra mostra un mur que ressegueix el seu cim. A l'esquerra, es veu una construcció. En primer plà, un conreu amb petites plantes. A partir d'ell, s'estén el paisatge amb muntanyes. La més propera està coberta per marjades i al seu darrera, una altra mostra un mur que ressegueix el seu cim. A l'esquerra, es veu una construcció.

En primer plà, un conreu amb petites plantes. A partir d'ell, s'estén el paisatge amb muntanyes i alguns altres conreus. A la dreta, es veu una població. En primer plà, un conreu amb petites plantes. A partir d'ell, s'estén el paisatge amb muntanyes i alguns altres conreus. A la dreta, es veu una població.

En primer plà, un conreu de blat de moro. Al fons, el terreny descendeix cap a l'esquerra amb altres conreus sobre marjades. A l'esquerra, un camí. En primer plà, un conreu de blat de moro. Al fons, el terreny descendeix cap a l'esquerra amb altres conreus sobre marjades. A l'esquerra, un camí.

En primer plà, un conreu de blat de moro. Al fons, el terreny descendeix cap a l'esquerra amb altres conreus sobre marjades. En primer plà, un conreu de blat de moro. Al fons, el terreny descendeix cap a l'esquerra amb altres conreus sobre marjades.

En primer terme, camp de conreu amb molí a l'esquerra. Cap al fons, el terreny puja de forma suau i es veuen algunes edificacions disperses entre la vegetació. En primer terme, camp de conreu amb molí a l'esquerra. Cap al fons, el terreny puja de forma suau i es veuen algunes edificacions disperses entre la vegetació.

Plantació de figueres de moro. Als laterals, altres espècies vegetals. Al fons, darrera un mur, un hivernacle d’aspecte historicista i el Castell de Bendinat. Plantació de figueres de moro. Als laterals, altres espècies vegetals. Al fons, darrera un mur, un hivernacle d’aspecte historicista i el Castell de Bendinat.

Vista d'un hort amb conreu de vegetals (bledes, cebes,alls, carxofes, etc.) i arbres. Vista d'un hort amb conreu de vegetals (bledes, cebes,alls, carxofes, etc.) i arbres.

Vista del pendent nord de la Serra de Tramuntana, cobert per marjades amb conreus i edificacions disperses. Vista del pendent nord de la Serra de Tramuntana, cobert per marjades amb conreus i edificacions disperses.

Vista elevada d'una vall envoltada de muntanyes, amb algunes marjades. Al centre, camps de conreu i edificacions disperses. Al centre de la vall, les vies del tren. Vista elevada d'una vall envoltada de muntanyes, amb algunes marjades. Al centre, camps de conreu i edificacions disperses. Al centre de la vall, les vies del tren.

Al centre de la imatge, una dona dreta retratada de cos sencer i frontal a la càmera. Està al mig d'un terreny amb arbres petits i limitat per tanques de pedra seca. Al fons, un turonet amb edificacions disperses. Al centre de la imatge, una dona dreta retratada de cos sencer i frontal a la càmera. Està al mig d'un terreny amb arbres petits i limitat per tanques de pedra seca. Al fons, un turonet amb edificacions disperses.

Imatge presa des d'un camp de conreu. Aquest finalitza amb un marge al qual suceeixen altres que marquen el descens del terreny. Cap al fons, el terreny continua pujant i baixant fins que al fons es veuen les muntanyes. Imatge presa des d'un camp de conreu. Aquest finalitza amb un marge al qual suceeixen altres que marquen el descens del terreny. Cap al fons, el terreny continua pujant i baixant fins que al fons es veuen les muntanyes.

En primer plà, una franja de conreu. A continuació, arbres i més al fons, el paisatge continua amb camps. En primer plà, una franja de conreu. A continuació, arbres i més al fons, el paisatge continua amb camps.

Vista d'una planta amb conreus i edificacions disperses. En primer plà, un gran camp conreat i a l'esquerra, una fàbrica de la qual es veu una part. És una construcció baixa i extensa amb coberta de dues aigües i un espai central on s'ubica la xem... Vista d'una planta amb conreus i edificacions disperses. En primer plà, un gran camp conreat i a l'esquerra, una fàbrica de la qual es veu una part. És una construcció baixa i extensa amb coberta de dues aigües i un espai central on s'ubica la xemeneia.

Vessant d'una muntanya que descendeix des de l'esquerra. Està cobert per marjades, amb conreus diversos, sobretot d'arbres que continuen també en primer plà. Vessant d'una muntanya que descendeix des de l'esquerra. Està cobert per marjades, amb conreus diversos, sobretot d'arbres que continuen també en primer plà.

En primer plà, un camp de conreu. A darrera, un relleu amb suaus desnivells i altres camps de conreu. Al fons, una línia de muntanyes. En primer plà, un camp de conreu. A darrera, un relleu amb suaus desnivells i altres camps de conreu. Al fons, una línia de muntanyes.

Gran extensió plana de camps. En la llunyania, una serralada atravessa tot l'horitzó. Gran extensió plana de camps. En la llunyania, una serralada atravessa tot l'horitzó.

Vista elevada d'una plana amb diversos camps de conreu creuats d'esquerra a dreta per un camí. A la seva vora, una petita edificació d'una sola planta i coberta inclinada. En primer pla, un seguit d'arbres sense fulla i al fons les muntanyes. Vista elevada d'una plana amb diversos camps de conreu creuats d'esquerra a dreta per un camí. A la seva vora, una petita edificació d'una sola planta i coberta inclinada. En primer pla, un seguit d'arbres sense fulla i al fons les muntanyes.

Una gran olivera, a un camp d’oliveres, ocupa el centre de la imatge. Al costat del tronc a l'esquerra, una dona asseguda mira cap a l'esquerra. Una gran olivera, a un camp d’oliveres, ocupa el centre de la imatge. Al costat del tronc a l'esquerra, una dona asseguda mira cap a l'esquerra.

Vista elevada d'una vall amb conreus sobre terrasses, creuada per un riu. Al fons, es veuen les muntanyes que tanquen la vall i en primer plà, el vessant d'una altra. Vista elevada d'una vall amb conreus sobre terrasses, creuada per un riu. Al fons, es veuen les muntanyes que tanquen la vall i en primer plà, el vessant d'una altra.

Perera a la vora d'un terreny conreat. A darrera, el mur d'una edificació d'una sola planta. A la part superior de la imatge, es veuen els cables d'una instal·lació elèctrica. Perera a la vora d'un terreny conreat. A darrera, el mur d'una edificació d'una sola planta. A la part superior de la imatge, es veuen els cables d'una instal·lació elèctrica.

Vista elevada d'una plana amb camps de conreu i arbres aïllats. Al fons a l'esquerra, unes muntanyes. Vista elevada d'una plana amb camps de conreu i arbres aïllats. Al fons a l'esquerra, unes muntanyes.

Vista elevada d'una plana amb camps de conreus i alguns arbres dispersos. Al fons, una línia de muntanyes. Vista elevada d'una plana amb camps de conreus i alguns arbres dispersos. Al fons, una línia de muntanyes.

Vista en primer plà d'una tomaquera sostinguda per canyes. Vista en primer plà d'una tomaquera sostinguda per canyes.

Vista elevada d'una vall amb muntanyes al fons. Per la vall passa un riu, que entra des de l'esquerra de la imatge i del que, cap al centre, torna a girar cap a l'esquerra. A la seva riba, alguns camps de conreu. Vista elevada d'una vall amb muntanyes al fons. Per la vall passa un riu, que entra des de l'esquerra de la imatge i del que, cap al centre, torna a girar cap a l'esquerra. A la seva riba, alguns camps de conreu.

Vista elevada d'una plana atravessada de dreta a esquerra per un riu. Al marge més proper a la càmera, creix una filera d'arbres. A ambdós costats s'estenen camps de conreu. Vista elevada d'una plana atravessada de dreta a esquerra per un riu. Al marge més proper a la càmera, creix una filera d'arbres. A ambdós costats s'estenen camps de conreu.

Vista d'un camp de conreu amb cinc homes treballant la terra. Al fons, una zona de bosc. Vista d'un camp de conreu amb cinc homes treballant la terra. Al fons, una zona de bosc.

A la part inferior, extensió de blat. Al fons, als laterals, diversos arbres. A la part inferior, extensió de blat. Al fons, als laterals, diversos arbres.

Plana amb grans extensions de conreu. Una línia elèctrica creua el terreny de dreta a esquerra. A la dreta, un home d'esquenes Plana amb grans extensions de conreu. Una línia elèctrica creua el terreny de dreta a esquerra. A la dreta, un home d'esquenes

Vista elevada d'una vall entre muntanyes. A la plana central, es veuen diversos camps limitats per murs. A l'esquerra, un grup de cases. Vista elevada d'una vall entre muntanyes. A la plana central, es veuen diversos camps limitats per murs. A l'esquerra, un grup de cases.

Vista de la vessant nord de la Serra de Tramuntana amb marjades i cases disperses. A l’esquerra, la mar. Vista de la vessant nord de la Serra de Tramuntana amb marjades i cases disperses. A l’esquerra, la mar.

En primer plà, camps de conreu. A darrera una població i al fons, muntanyes. En primer plà, camps de conreu. A darrera una població i al fons, muntanyes.