Matèries - carretera

Asturias - Puerto de Pajares [Astúries - Port de Pajares]

Vista de tres fileres de muntanyes, cada una d'elles més endarrerida que l'anterior respecte la càmera. A la més propera, una carretera. Vista de tres fileres de muntanyes, cada una d'elles més endarrerida que l'anterior respecte la càmera. A la més propera, una carretera.

En primer plà, dos trams d'una carretera o camí de terra separats per un petit desnivell amb vegetació baixa. Més enllà, una plana que finalitza amb algunes muntanyes, més elevades cap a la dreta. En primer plà, dos trams d'una carretera o camí de terra separats per un petit desnivell amb vegetació baixa. Més enllà, una plana que finalitza amb algunes muntanyes, més elevades cap a la dreta.

A la dreta, una carretera limitada per un mur. Paral·lela a ella, es veu la instal·lació elèctrica. A l'esquerra, queda un paisatge amb arbres i una construcció a l'esquerra i una altra al fons. Als laterals, es veuen els vessants de dos muntanyes. A la dreta, una carretera limitada per un mur. Paral·lela a ella, es veu la instal·lació elèctrica. A l'esquerra, queda un paisatge amb arbres i una construcció a l'esquerra i una altra al fons. Als laterals, es veuen els vessants de dos muntanyes.

A l'esquerra, una carretera de terra entre dos talls al terreny. Al marge dret, es veu una ombra, probablement del fotògraf. Al fons, diverses muntanyes i una construcció a damunt d'una d'elles. A l'esquerra, una carretera de terra entre dos talls al terreny. Al marge dret, es veu una ombra, probablement del fotògraf. Al fons, diverses muntanyes i una construcció a damunt d'una d'elles.

Una carretera amb un cotxe que hi circula s'allunya darrera d'una construcció coberta a dues aigües ubicada al marge esquerra. Hi ha arbres a ambdós costats i al fons, una muntanya. Una carretera amb un cotxe que hi circula s'allunya darrera d'una construcció coberta a dues aigües ubicada al marge esquerra. Hi ha arbres a ambdós costats i al fons, una muntanya.

Carretera de terra on hi ha un vehicle aturat amb la porta davantera dreta oberta. A la dreta, una població. A l'esquerra, la mar amb algunes embarcacions i dues construccions a la vora de l'aigua. Al fons es veu una gran muntanya. Paral·lela a la... Carretera de terra on hi ha un vehicle aturat amb la porta davantera dreta oberta. A la dreta, una població. A l'esquerra, la mar amb algunes embarcacions i dues construccions a la vora de l'aigua. Al fons es veu una gran muntanya. Paral·lela a la carre...

Plana amb vegetació baixa. Una carretera s'allunya des del punt de vista de la càmera i paral·lela a ella transcórr la instal·lació elèctrica. Al fons i al lateral, les muntanyes. Plana amb vegetació baixa. Una carretera s'allunya des del punt de vista de la càmera i paral·lela a ella transcórr la instal·lació elèctrica. Al fons i al lateral, les muntanyes.

En primer plà, la carretera de Lluc limitada per un muret baix de pedra. Al fons vista de la Serra de Tramuntana. En primer plà, la carretera de Lluc limitada per un muret baix de pedra. Al fons vista de la Serra de Tramuntana.

Vista d'un seguit de muntanyes. Al centre, el revolt d'una carretera. Vista d'un seguit de muntanyes. Al centre, el revolt d'una carretera.

Imatge borrosa d'un revolt d'una carretera cap a la dreta. Un cotxe aturat del qual surt una persona. En primer terme, una capa de neu i al fons, les muntanyes. Imatge borrosa d'un revolt d'una carretera cap a la dreta. Un cotxe aturat del qual surt una persona. En primer terme, una capa de neu i al fons, les muntanyes.

Vista elevada d'una vall on es veu una carretera, que la creua d'esquerra a dreta, i una construcció. En primer terme, una elevació a la dreta i al centre, una elevació de forma piramidal. Vista elevada d'una vall on es veu una carretera, que la creua d'esquerra a dreta, i una construcció. En primer terme, una elevació a la dreta i al centre, una elevació de forma piramidal.

Vista des de l'interior d’un túnel rocós cap a la seva boca. A l'exterior, al centre, un personatge dret. Darrera la carretera, vegetació de pinar. Vista des de l'interior d’un túnel rocós cap a la seva boca. A l'exterior, al centre, un personatge dret. Darrera la carretera, vegetació de pinar.

Petita agrupació de cases de dues i tres alçades amb coberta inclinada al llarg d'un camí o carretera sustentada per un marge i que ascendeix cap a la dreta de la imatge. El poble es situa a mitja alçada d'una muntanya. Petita agrupació de cases de dues i tres alçades amb coberta inclinada al llarg d'un camí o carretera sustentada per un marge i que ascendeix cap a la dreta de la imatge. El poble es situa a mitja alçada d'una muntanya.

Vista del vessant d'una muntanya atravessat per una carretera. Vista del vessant d'una muntanya atravessat per una carretera.

Vista des de un lateral d'una carretera que apareix per la cantonada dreta de la fotografia i s'alluny cap al fons. A la dreta, un vehicle i un poc més al fons, un home a cavall. Al lateral esquerra de la via, vegetació. El lateral dret està resse... Vista des de un lateral d'una carretera que apareix per la cantonada dreta de la fotografia i s'alluny cap al fons. A la dreta, un vehicle i un poc més al fons, un home a cavall. Al lateral esquerra de la via, vegetació. El lateral dret està resseguit p...

Retrat frontal d'un home dret a la vora d'una carretera de terra. Al seu darrera, el terreny puja gairebé en vertical, cobert per arbres i altra vegetació diversa. L'home porta un objecte a la mà esquerra. Retrat frontal d'un home dret a la vora d'una carretera de terra. Al seu darrera, el terreny puja gairebé en vertical, cobert per arbres i altra vegetació diversa. L'home porta un objecte a la mà esquerra.

Tres homes, ajupits, arreglen la roda d'un cotxe de principis del segle XX a un camí de terra. Al fons, un paisatge rural, un camp amb arbres. Tres homes, ajupits, arreglen la roda d'un cotxe de principis del segle XX a un camí de terra. Al fons, un paisatge rural, un camp amb arbres.

Llit d'un riu entre muntanyes. A l'esquerra, el marge del riu constitueix una petita franja plana fins que s'aixeca el talús d'una carretera a partir de la qual ascendeix el vessant d'una muntanya. Llit d'un riu entre muntanyes. A l'esquerra, el marge del riu constitueix una petita franja plana fins que s'aixeca el talús d'una carretera a partir de la qual ascendeix el vessant d'una muntanya.

Carretera que descendeix en ziga-zaga cap a la dreta de la imatge en un paisatge muntanyós. La part superior corresponent al cel, està atravessada per dos cables elèctrics. Tot el paisatge està nevat. Carretera que descendeix en ziga-zaga cap a la dreta de la imatge en un paisatge muntanyós. La part superior corresponent al cel, està atravessada per dos cables elèctrics. Tot el paisatge està nevat.

Vista elevada d'un paisatge amb muntanyes al fons i una altra propera a una carretera de la qual es veu un fragment a la part inferior de la fotografia. Vista elevada d'un paisatge amb muntanyes al fons i una altra propera a una carretera de la qual es veu un fragment a la part inferior de la fotografia.

Vista d'una carretera que després d'una lleugera corba cap a la dreta, queda oculta en fer un revolt cap a l'esquerra. Està limitada per murs de pedra seca. Al peu del mur de la dreta, s'han acumulat pedres. Als costats de la carretera, arbres i c... Vista d'una carretera que després d'una lleugera corba cap a la dreta, queda oculta en fer un revolt cap a l'esquerra. Està limitada per murs de pedra seca. Al peu del mur de la dreta, s'han acumulat pedres. Als costats de la carretera, arbres i cap a l...

Vista d'una carretera sustentada per un mur de pedra en verd resseguint el perfil d'una muntanya. A l'esquerra, queda una formació rocosa de forma ovalada. Vista d'una carretera sustentada per un mur de pedra en verd resseguint el perfil d'una muntanya. A l'esquerra, queda una formació rocosa de forma ovalada.

Carretera de terra entre dos murs baixos de marès. Al voltants, un paisatge rural i al fons una població on es destaca l'església. A darrera, les muntanyes. Carretera de terra entre dos murs baixos de marès. Al voltants, un paisatge rural i al fons una població on es destaca l'església. A darrera, les muntanyes.

Una filera de pins alineats amb una carretera creua en diagonal la imatge. A darrera i a menor alçada, es veu el nucli del Port de Sóller amb nombroses embarcacions a la mar. Una filera de pins alineats amb una carretera creua en diagonal la imatge. A darrera i a menor alçada, es veu el nucli del Port de Sóller amb nombroses embarcacions a la mar.

Revolt de la carretera del Coll de Sóller amb un arbre prim gairebé sense fulles en primer plà. Al fons, la Serra de Tramuntana. Revolt de la carretera del Coll de Sóller amb un arbre prim gairebé sense fulles en primer plà. Al fons, la Serra de Tramuntana.

Vista elevada d'una vall travessada per una carretera. El terreny es divideix en diversos camps amb arbres. Als laterals, muntanyes plenes d'arbres. En primer plà, a l'esquerra, es veu el colze d'una persona que ha quedat tallada per l'enquadramen... Vista elevada d'una vall travessada per una carretera. El terreny es divideix en diversos camps amb arbres. Als laterals, muntanyes plenes d'arbres. En primer plà, a l'esquerra, es veu el colze d'una persona que ha quedat tallada per l'enquadrament de l...